Merhabalar, biz 31.haftadayız ama bebeğimin önde olduğunu söyledi doktorum. Maksimum kilodan 400 gr daha fazlaymış. Son 2 ayda yediklerine daha dikkat et, hamur işi, paketli gıda, tatlı kesinlikle yok dedi. Normal doğum çok istiyorum, benim gibi kilosu ileride olup normale dönen bebekleriniz için özellikle birşey yaptınız mi? Bu arada bebeğin kilolu ne güzel diyebilen annelere de bunun da bir sıkıntı olduğunu belirtmek isterim.