Bey3za5 Merhaba arkadaşlar. 29. Haftada şeker yüklemesi sonucu gebelik şekeri tanısı kondu. Endokrin doktoru hergün günde 4 kez şekerimi ölçeceğimi söyledi doktorun söylediği şeker aletini aldım bazen yüksek çıkıyo bazen düşük diyetle düzene giren var mı?
Kubbb Bey3za5 var canım diyetle düzene giriyor ama diyet hamilelikte bayağı zorluyor beni ins seni zorlamaz 😣
Anne3 Bey3za5 kuzum benimde öıktı şekerim açlık 99. Olması gereken 95 dedi doktor ve diyet verdi diyetisyen bence diyet değil sağlıklı beslenme. Şuan 7. Günümdeyim diyetin bende bugün ölçümlere başladım 99dan 96 ya düşmüş açlık toklukta 179du onunda 140 olması gerekiyormuş onuda birazdan ölçeceğim
Taze_gebe Bey3za5 diyete düzenli uyun bol su için ve bi riskiniz yoksa yürüyüşü arttırın düzene giriyor allahın izniyle
Anneyizbiz Bey3za5 girer cnım benim 26 .haftada öğrenildi şuan 28. Haftadyım daha hiç sınırı görmedim hep sınırın altınd a çok şükür
Bey3za5 Kubbb Ben diyetisyene gitmedim daha önce de böyle bir siyetim olmuştu ona göre yapıyorum çok zorlanmıyorum inşallah bünyen alışır seninde canım zorlanmazsın 😘
Bey3za5 Anne3 hmm anladım bende diyet gibi değil kesinlikle sağlıklı beslenme daha önce 4 ay beslenmemi değiştirmiştim alışkınım yani 😂 benim açlık hep 80 civarı fakat tokluk bazen 140ın üstüne çıkıyor özellikle ilk zamanlar çıktı şuan 7. Günümdeyim bakalım umarım doktor düzeldiğini söyler 😔😔
Anne3 Bey3za5 aynı şekilde bende hamilelikten önce baya iyi gidiyorum sağlıklı tarifler vs falan yapıyordum😂 inşallah düzelir kuzum