busra-_-01 İkimfarklı doktora muayene oldum birisi kafa çapı iki hafta ilerde 3200 derken kendi doktorum 2500 diyor hangisine inanmalıyım 37 haftadayız
ogrencianne35 busra-_-01 250 gram eksik 250 gram fazla olabilir demişti bizim doktorumuz ama sizde 250 gramlık bir farkta yok baya fark var arada şaşırdım
Gamzeakd busra-_-01 canım 2500 37. Hafta için biraz az gibi geldi bana . Önceden varmıydı öyle bi dıurum kilosu haftasına göre uyumlu çıkıyormuydu ? Bana 3200 daha doğru gibi geldi 🥰
AycanAycan19 busra-_-01 bncede 3200 dur cunku bizimde 2 hafta kafamiz onden gidiyo. 32. Haftamizdayken 2655 gr dedi vucudumuzunda 1 hafta onde oldugunu soyledi. Persembe 36+3 olcaz bakalim ne olcak
busra-_-01 Gamzeakd kendi doktorum 36 da demişti 2500 diye ama hep zayıf diyordu ben de 37 de başka bir doktora gittim bu doktor çok iyi konuştu bir haftada bu kadar büyür mü 🤔