teacher77 Arkadaşlar herşeyi yapıyorum hurma ananas yiyorum pilates topunda egzersiz yapıyorum ama yok gelmiyor ne olacak böyleeee
Ftmasanli teacher77 bnde öyleydim çatlicak gibi hissediyordum umudum bitiyordu daha ileri haftada olurda sezaryene mecbur kalırım diye 39+6 da doğum yaptım normal doğumla Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasib etsin vaktini biliyor o merak etmeyin
Hiloss54 teacher77 canım ben ilk doğumunda 40+5te doğum yaptım gününü bekliyor stres yapma Rabbim hayırlısı ile tek avazda kurtarsın 😊😊😊
teacher77 Ceyo93 hmm yatış verirler muhtemelen suni ile başlatırlar. Senin yine 50 ye falan çıkıyormuş benim hiç yani
LeilaNilay 40haftayi doldurdm bugun.bendedeee hicbir belirti dahi yokk(yarin doktorm gel dedi.acaba suni mi verer yoxsa beklermi
Ceyo93 teacher77 ilk doğumumda 41 de suni ile olmuştu onda hiç çıkmıyordu bakalım ne olcak çarşamba inşallah sizde hayırlısı ile alırsınız kucağınıza