Merhaba kızlar 5 haftalık hamileyim.Karın ağrılarım oluyor arada genelde akşamları oluyor veya yemek yedikten sonra adet ağrısı ile normal karın ağrısı arasında bişey böyle bir durum yaşayan varmı ilk aylarda ? Yatıp uyuyunca geçiyor genelden .Karnımda şişlikde oluyor