Kızlar dün gece duş aldıktan sonra yumurtalıkların olduğu hizada adet sancısı gibi ama daha az can yakmayan bir sızı mı diyim sancı mı diyim şuan tam ifade edemiyorum öyle bişey başladı dakikası yok buarada tuvalete girince geçen bir sancı şuanda geldi gitti şeklinde hala var gibi ama kasılma yok 😔 yarın kontrolüm var doktoruma sorucam ama bu şekilde yaşayan oldu mu haftam erken değil mi.? Buarada belde ağrı yok ve haftasonu büyük temizlik yaptım yalancı sancı mı bu o kadar korkuyorum ki 😔