Alyaesmaa 20+3′te çarşamba günü detaylı ultrasona gireceğim inşallah. Benim kadar erken girenler var mı acaba iyice büyüsün diye beklemeli miydim. İlk kızımda 23′te gitmiştim.
metehaninannesiii Alyaesmaa bende 20+5 haftaligikken girecem erken değil zaten ayrıntılı ultrason 19 ve 20.haftalarda öneriyorlar doktorlar
[silindi] Alyaesmaa 20 itibariyle alıyorlar diye biliyorum ama erken değil ki 19 da bile girenler var
Morvy Alyaesmaa erken değilki bende 20+1 de girdim ve herşeyini gördü perinatolog ve şükürler olsun herşey yolundaydı
gulin-35 Alyaesmaa 21 haftada gırdım doktor net goruntu alamadı uc hafta arka arkaya cagırdı 22 haftalarda daha net gozukuyor dedı ama herkeste aynı olurmu bılemem
Ozlem23 Alyaesmaa ben 22 de girdim bence imkanınız varsa bekleyin doktorum bana organ gekisimi tamamlanmış olur daha iyi olur demisti
Ozlem23 Alyaesmaa sıkıntı olmaz bence ama daha iyi olur sonuçta daha tam oluşumunu tamamlamamış birşeyi varsa fark edilmeyecek yada yanlış yorumlanabilir tabi doktorlar daha iyi bilir 
evaburak95 Alyaesmaa bende 20+3 de girdim canım doktorum 20. Haftada girebilirsin demişti bi sıkıntı da çıkmadı çok şükür
nslhhsn9221 Alyaesmaa benim doktorum 20-22 arası git dedi. Perinatologa gittim bugün. Gitmeden onu da aramıştim yirmi bitsin öyle gel demişti