K1- Merhaba 7 haftalık hamileyim de. Akıntım var. Akıntım dan kanlı geldi. Bebegim iyi midir. Sizinde başınıza geldi mi acaba. Bana yardımcı olabilir misiniz
Gizemeymen K1- doktora gitmem lazım düşük tehlikeside olabilir yerleşme kanaması da progestan başlayacak sana daha vogalmadan önlemini al
ccnnssuu K1- benim de olmustu progestan hap ve proluton igne vermisti dinlenip kendinizi zorlamamaniz gerekiyor
Betuledem K1- stres yapmayın, ilk 3 ay risk yüksek biliyorsunuz, hamileliğinizin henüz başındasınız hiç vakit kaybetmeden doktora gidin, ilaç tedavisine başlar zaten.
K1- Progestan 200 mg verdi. Usg ile baktı. Kanama gözükmüyor iyi dedi. Ama ilacı verdi genede. İçsem bebege bişey olur diye korkuyorum
Akkoyu K1- kız doktor zarar verecek bişeyi niye versin hamile çoğu insanın kullandığı şey bu bende kullandım hiç bişey olmaz merak etme
K1- İlk gebeliğim. Azıcık kan görünce çok korktum. Etrafımda o kdr çok düşük yapan varki korkuyorum. Bide ilk olunca fazlasıyla heyecanda var 😍😂