Melikesvm 36 bittikten sonra erken doğum bile sayılmıyor ki neden korkuyorsunuz. Okuyoruz burada 40.haftasında doğup küveze giren de var 34 35te doğup hiç girmeyen de. Çocuğunuz iyiyse, ciğerlerinde sorun yoksa hiçbir şey olmaz Allahın izniyle. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah, artık son haftalarda her gün gelebilir diye beklemek lazım herkes 40 bittikten sonra doğurmuyor