Merveren Merhaba 6+3 teyim ama felaket şekilde göğüs ayak karın şişliğim var ay şimdiden böyleyse 9ay sonra balon olurum herhalde 😔😣sizde durumlar ne ?
Toprak0805 Merveren canım ilk haftalarda oluyor benm karnım cıktı diye seviyorduk şişkinlikten düşün 😂 simdi 7 aylık olduk daha cok az karnım var geçiyor sonra bende aynı korkuyu yaşadım hormonlardan gaz şişkinlik oluyor
Toprak0805 Merveren canım bulantı tiksinme fekan oluyor simdi yani herkeste olcak diye bişey yokta bende olmuştu kusma fekan baya veriyorsun kusmasan bile canın cok istemiyor bebişler iyi olsunda 😂elbet veririz kiloları canım
Merveren Toprak0805 öyleyim kusmuyorum ama yemek yiyemiyorum sadece meyve yiyebiliyorum ona rağmen öyle tartıda görünce şok oldum ama ödemden dolayı herhalde diye düşünüyorum