MEB kızlar 8+2 deyim.iki gün oncesine kadar yoğun bulantı halsizlik koku hassasiyeti yaşıyordum iki gündür baya bir azalma var. Acaba bebeğe birşey mi oldu ? Yarın randevu aldım.fakat bu haftalarda belirtiler azalan var mı. Bu arada ikinci gebeliğim. İlkinde 12 . Haftalarda azalmıştı ve geçmişti