Ozlemm37 36+4 günlük hamileyim. İkinci hamileliğim ilki normal oldu, iki gündür aşırı vajinal baskı ve ağrı hissediyorum özellikle oturup kalkınca, doğum belirtisi olabilir mi?
Gamzeeakt Ozlemm37 37 haftalık benmde 35 ten beri bu ağrı var henüz doğurmadım ama sanırım bebeğin kanala yerleştiğinin habercisi
cryingbaby Ozlemm37 benimde öyle, 37+4 olduk, 36 dan berj oyleyim, ilk adimlarimi daha zorlanarak atiyorum artik. 5 gun once doktordaydim bebek inmis kanala, ondan baski yapiyor sanirim