Aniden olmaya başladı sol kasıkta sürekli sancı var bebeği orada hissediyorum normal mi bu hafta da bu durum sanki orada bıçak var gibi en ufak bir hareket halinde yırtılıyor gibi oluyor.
Belim ve bacaklarm da agrıyor. Sonra sanki rahmimden cocuk cıkacak gibi baskı var rahmimde 😔 tecrubeli anneler nedir bu durum.