Merhaba kizlar dün doğum yaptım sezeryan ile.. ikinci doğumum ve göğüslerimin birtanesi ilk dogumumda ucu az bir şey kopmuştu öylede kaldı tamamlamadi kendini.. şimdi ikinci bebeğimi emziriyorum o kopuk olan gene ağrıyor kesik gibi çok kötü.. diğerinde de çıban var kahverengi yerinde bebek emerken hem ağzına geliyo nohut gibi sert hem benim canım acıyor çok fena hemde bebeğinin agzinada geliyo.. ikisi için neler yapabilirim hangi kremi önerirsiniz emzirmeye engel olmayan.. şimdiden teşekkür ederim