Rusen96 sizin için daha erken ilerleyen haftalarda sıkıntı oluyor sırt üstü yatmak bana 16 dan sonra demişti doktorum 😊 bazılarına daha geç söylüyormuş sanırım 😊 bir kere bende belim ağrıyor diye dönerken demekki o şekilde kalmışım nefessiz uyandım uyandırır zaten o şekilde yatınca derlerdi de inanmazdım gerçekten uyandım ne kadar yattım bilmiyorum ama