Selinnglc Kızlar daha çok yeni hamileyim kese için hangı haftalarda gittiniz. Halbuki 2. Hamileliğim ama 3 yıl oldu herseyi unutmuşum☺️
Sema_1983 Selinnglc ben 4. Hafta kan testiyle öğrendikten sonra 7. Haftamda gitmiştim. İkiz bebeklerimi görmüştüm 💞5. Haftada gören de var 8-9. Haftada gören de. Kişiden kişiye değişiyor sanırım.
Nefes34 Selinnglc 5. Hafta itibaren gözükür Ama bazı durumlarda gozukmiyebilir (geç döllenme gibi durumlarda ) 7.haftada kalp atışını duymustum
Likapaa Selinnglc benim 4. Haftada kanda çıktı, 5. Haftada keseyi gördük, 6. Haftada kalp atışını duyduk elhamdülillah 🤗🌸
Sema_1983 ogluileannesi ilk betam 450di. Doktorum biraz yüksek ikiz olabilir dedi. Nitekim oldu da. İhtimal vardı zaten, tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım ben iki embriyo transfer edilmişti.
Mk34 Hafta olarak söylemek kişiden kişiye değişir.Beta değeriniz 1500 ve üstü olduğunda keseniz görülür