Merhaba arkadaslar bu benim ikinci gebeligim ve ilk gebeligimd bole olmamisti 6 hafta 6 gunluk gebeyim 3 gun once silik lekelenme oldu dun ve bugun sabahlari cok yogun degil ama yine sümük seklinde akinti oldu peceteyi dolduracak gibi gun icerisinde olmuyo sizce bu ne dir korkuyorum cunku 2 defa dusuk yapmistim ilk gbeligimden sonra 2 gun sonra ilk dktr kntrolum var ve simdiden acile gitmem gerekmi bole olan varmi ?