Minigimyolda deletedmom2014 15 le öğrenmiş biri olarak çok iyi ama önemli olan iki gün sonra artış olması hayrlı olsun
kelebegimm07 deletedmom2014 ben 3 gün kala öğrendim 63 ile şuan 16 haftalığım 😊 bence değeriniz güzel içinizi ferah tutun🙏
kelebegimm07 deletedmom2014 Amin cümlemiz inşallah 🙏 bana bir defa baktılar 63 birdaha betaya bakmadılar bı sonraki haftada keseyi görünce gerek yok bakmaya bidaha dedi doktor. Eminim sizinde öyle olacaktır hayırlı olsun şimdiden🥰
Yaprakdokumusever deletedmom2014 Önemli olan 2 gün sonra 2 kat artmış olması. Yoksa doktorlar bazen ümit kırıcı konuşabiliyor. Bana 360 çıkınca şey demişti. EMİN OLAMAYIZ HAMİLE OLMAYA DA BİLİRSİN . 🙄 Şuan 36.haftamdayım nerdeyse 🐣