melekmustafa Esraa54 sanırım duzenli olması daha önemli oluyor. Benim 60 larda kasılmam çıkınca düzenli aralıklarla doktorum korkmuştu. Ama ilk dogumumda doğum başlıyor dediklerinde 80 di 😊
TheBaby Esraa54 Olması gereken 20′miş. Benim 35-60 çıktı. Hatta bi ara 80 çıktı saniyelik. Bunlar sancı demek. 100 zaten doğummuş
Meryemkale Esraa54 canım benim bu sabah 50lerdeydi sonra düzenli 60 70lere çıktı dün gece 23.55te doğurdum 🧿🥰