Canım bunun anlaşılabileceği bir mekanizma yok,bebeğin tutması için rahmin uygun olması ama ondan da önce olmazsa olmaz şartı embriyoda kromozom bozukluğu olmaması.Embriyoları gelişimine göre kalite kalite sınıflandırıyorlar ama çıkardıkları kalite tamamen "“gözle görülen”"gelişime göre belirleniyor,yani en üst kalite bir emnriyoda bile kromozom bozukluğu olabilir,veya daha düşük kalite bir embriyo kromozomal olarak hatasız olabiliyormuş.İleri testler yapılmadığı sürece bunları belirlemek çok zor ki ileri tekniklerde bile %100 değil sonuç.Sen kafanı rahat tut,olmasa da denemeye devam edersiniz ,güzel beslen ,aşırı hareketsiz kalma,ama sakın kendini yoracak bir şey yapma,olumlu düşünmeye çalış,film,dizi kafanı dağıtmaya çalış zaten 5-6 gün sonra belli our sonucun hayırlısıyla:)