yuksell07 Kürtaj olalı 40 gün oldu ama halen lekenmem var doktor normal dedi ama adette olmadım rahim icide temiz böyle olan varmı lekenmesi 40 gün süren
Minicikkiz yuksell07 Ben 60 gün sonra hasta olmuştum. Kişiden kişiye değişiyor. Sende hasta olursun. Yakında
EdaaaaN yuksell07 normal cnim benimde uzun surmustu yakinda olursun . Aksine bide dusukten sonra adet duzenszlesti 5 ay oldu hala duzensz
Burcunur__ yuksell07 bende 3 ay 1 günlükte bebeğim öldüğünde onu kürtajla aldılar ve kanamam 5 gün sürdü dahada gelmedi. Sonra kanamam bittiği günden 21 gün sonra adetim geldi tam zamanında . Kürtajdan sonra ultrasonla bakıldımı parça kalmamış dimi