Merhabalar. Birgün ben de buraya hikayemi yazabilir miyim diye çok hayal kurardım💕 Nasip oldu çok şükür. 🤲🧿 Gelelim maceralı hikayemize😉
4 yıldır evliyim. Bu sürecte 2 düşüğüm oldu. Çok yıpratıcıydı bu sürec.🤦♀️ Yaşayan bilir zaten o kaygılı günleri. Velhasıl Düşüklerin sebebini arastırma sürecine girdik. Genetik testler rahım filmleri vs. Derken benım Turner mozaizmli(genetık bir hastalık eksk kromozomdan dolayı bebeklerın cınsıyetı olmadıgı ıcın dusuk oluyo🙏🏻😔) oldugumu öğrendım. Yıkıldım resmen. Gittiğim tüm doktorlar bana cocuk defterını kapatmam gerektiğini bunun benım ıcnde (hayati riskim oldugunu) riskli oldugunu ve takıntı haline getırmemem gerektiğini söylediler. Cok yıpratıcı bir yıldan sonra kendıliğimden hamile kaldıgımı öğrendım. Hatta o kadar ılgıc bır durum oldu ki… Hamileyım arastırma hastanesinden Turner lı oldugum raporu aldım ve veren kadının surat ıfadesı üzülmeyin hayırlısı olsun demesi😄
Tabi bunu da kaybedeceğim diye cok sevınemedık eşimle. 😢 Derken başladı riskli gebelik sürecim. 🙄 ilk 5 ay kustum sadece serumlarla ayaktaydım. 17. Haftada amniyosentez oldum. 1 ay sonra sonuclar temiz cıktı.🥳🥰 Tam rahatladım dedim, hani hamileliğin balayı muhabbeti var ya en rahat aylar 🙄 Bir de safra kesesi Sorunu cıktı Başıma.
- Haftada muthiş bir sancı ile acile gectim. Safra kesesi kasılınca Erken doğumu da tetıkledı tabii. İlaclar hastane macerası sonrası şüKür çıktık. Sonrasında gebelik sekeri derken velhasıl geldi doğum💕 Aslında yasadıgım cok olumsuz sey var daha uzatmak ıstemıyorum. 🙏🏻😉
Gelelim doğuma. 🎉
Tek ven tek arter durumumuz vardı. 36. Haftayı zor görürüz dedik ama şükür 38. Haftayı gördük🥳 Bebek küçük oldugu ıcın ve rısklı bı gebe oldugum ıcın doktorumla sezeryana karar verdık. Böyle durumlarda bebek için en sağlıkklısı neyse o doğum seklıne karar verılemeli. Doktorunuza güvenin🥰 30.03.2021 de sabah 08.00 da hastanedeydık. Hamilelikte o kadar cektım ki doğumdan zerre korkmadım. Kahkahalarla girdim ameliyathaneye🥳🤣 Tabi ekip şaşkın ilk defa böyle bi hasta geliyo sanırım. Anestezı uzmanı surecı anlatmaya geldi. Benimde bilgimin oldugunu görünce sağlıkcı mısınız dedi. Ben de hayır müzik öğretmeniyim dedim🎸🎤🎧 Aa süper amelıyathanede sarkı söylersin değil mi dedi. Gülüştük😄 oturdum sedyeye spinalimi yaptılar inanın hıcbırsey hıssetmedım. Sadece ayaklarımda sıcaklık.. sondam takıldı. Sonra doktorum geldı. Allah ondan razı olsun. Doktor seçimi o kadar önemli ki… benım doktorumla ayrı bı bagım oldu. Benım gibi vakayı kimse kabul etmezken o umutla yaklastı. Bizimle üzüldü bizimle sevindi.💕 Doğumda sadece dokunmaları hissediyosunuz sıfır acı😉 Veeee işte o paha biçilemez an🥰 saat 09.10 da mis kokulu oğlum doğdu. Kokusu o kadar güzeldi ki gercekten cennet kokusu. Hayatta unutulmayacak anlardan biri. Hamdolsun. 🥰😍 Unutmayın tıptan büyük Allah var🤲 Asla pes etmeyin sadece her şeyi akışına bırakın. Kabullenin kusurlarınızı. 🌸 Umarım bu hikaye benim gibi tüm riskli gebelere umut olur. Sağlıcakla kalın güzel anne ve anne adaylarıı🙋♀️