acemiannne Ben 16 haftalığım benimde aynısı ya iki yastıkla yatmaya başladım ama sanki aldığım nefesi zorla alıyorum yetmiyor oda çok kötü hissettiriyor ne olucak böyle bilmem😂😓
Elif3406 BNNRTNCKLC benim de akşam ve gece oluyor bu sorun. Amim inşallah Allah hepimize kolaylık versin🙏
Elif3406 BNNRTNCKLC ben doktoruma danıştım bugün ama artarsa şikayetim kardiyolojiye görünmemi söyledi biraz tedirgin oldum. Siz de sorunca haber verir misiniz ne diyecek acaba doktorunuz?
BNNRTNCKLC Elif3406 Doktora gidemeden acile geldim karın sertleşme şikayetiyle sancılarım var müşahade altına aldılar hayırlısı olsun inşallah
Elif3406 BNNRTNCKLC aa çok geçmiş olsun canım arada bende de oluyordu sertleşme ama önemsememiştim aralıklı olunca 🤦🏽♀️
BNNRTNCKLC Elif3406 Benim sürekli olan bir sertleşme olunca şüphelendim iyi ki gelmişim diyorum . Teşekkür ederim 🌸
Burciin09 Elif3406 bende 33+3 olduk ama nefes darlığı 2-3 haftadır çekiyorum özellikle duş alırken çok zorlanıyorum nefesim yetmiyormuş gibi geliyor 😓
Elif3406 Burciin09 buradaki arkadaşlarla konuşunca normal gibi bu haftalarda ama doktorum çok da iç açıcı yorum yapmadı benim siz sordunuz mu?
Elif3406 Burciin09 Burciin09 evet benim de doktorum yemekten sonra kısa süreli olursa endişe etme ama devamlı oluyorsa kardiyolojiye görünmelisin dedi 🤷🏽♀️