-PembePapatyam- Kızlar 10+4 haftalık gebeyim bugün karnımın yanları karnım ve göbek delik tarafım sanki gerilmiş gibi ve ağrıyor. Normalmi yaşayan oldumu hiç?
Mucizepamugum -PembePapatyam- benimde agridi bi kere korktum hastaneye gittim gaz sancisi oldugunu ogrendim cok kötü agriyodu benimde karnim
-PembePapatyam- Mucizepamugum bende acaba gaz mı diye düşündüm canım çünkü çük gergin karnım bir anda olduğuna göre. Bebekle ilgili büyüme değil gibi
Mucizepamugum -PembePapatyam- hareket ederken dahi aciyosa karnin kesinlikle gazdir canim bugun bile ben gaz sancisindan kivrandim 😀
-PembePapatyam- Mucizepamugum ayakta giriyo ağrı bianda çok aşırı bi aprıda değilde değişik ne bilim ilk kez olduda sende öyle deyince gazdır ya gaz 😂