Kızlar merhaba, ilk gebeliğim o yüzden cinsiyet konusunda cok meraklı ve heyecanlıyız 14.haftayı sabırsızlıkla bekledik ama bizimki kıpır kıpırdı göremedik bir türlü son iki kontrolümüzde iki ayrı dr da %51 kız %49 erkek, yine de belli olmaz dediler. Bu nasıl oran anlamadık valla, aranızda tecrübeli anneler varsa bir tahmin alabilir miyim lütfen 🤭
https://resimyukle.io/r/wlPKPDvdLc