Mrhb Kayseri de yaşayan anne adayları haziranın ilk haftası hüma Hastanesi’nde sezeryan doğum olucak kısmetse .. Akif Yılmaz a gidiyorum ilk doğumumu da o yaptırmıştı hocamdan çok memnunum …. 2000 TL doğum ücreti var … Eşim 1000 lira sana vereyim şehir Hastanesi’nde doğum olsun diyo 😁boş yere para odemeyelim diyo Sizinde fikirlerinizi almak istedim sizce ne yapmalıyım