tugce123321 Arkadaşlar merhaba hayırlı sahurlar 🌸 En son regl tarihim 21 indeydi.Hala olmadım 12 gün felan geçti bel ağrım oldu akıntım oluyor test yaptım 2 tane negatif çıktı hamile olupta testi negatif çıkan varmı aranızda bilgi verirmisiniz ?
minikserce00 tugce123321 bi kan tahlili verseydın 12 gun diyorsun bide hani kan versen daha iyi olur rahatlar için
twinss tugce123321 2 kez yapmışsınız testi biri bozuk olsa biri büyük ihtimalle doğru sonucu verir diye düşünüyorum ama yinede bi kan testi yaptırabilirsiniz bence.
Sefaselen tugce123321 bende aynısı 21 olmam lazım olmadım test negatif aynı belirtiler var dr. Aradım yarın kan ver diş gebelikte olabilir dedi bana
tugce123321 LawyerEce idrar testi yaptım ama çevremde test yapıp hamile olan çoktu o yüzden sormak istedim yinede teşekkür ederim ☺️
tugce123321 minikserce00 bir kere vermiştim rahim filminden sonra adet olmadım sevinmiştim hamileyim diye meğersem rahmim kalınlaşmış o yüzden olmamışım şimdi bir kaç gün daha beklicem
LawyerEce tugce123321 Sağlık ocağında kan testi de yaptır bir istersen sağlama almak istersen. Rica ederim. ✨
minikserce00 tugce123321 Rabbim gönlüne göre versin inşallah kan testi ver yazarsın buraya merakta bırakma 😍
tugce123321 Sefaselen anladım canım bakalım bir kaç gün daha beklicem sonra kan testi vericem olmazsam eğer teşekkürler ☺️
Dlbr tugce123321 var ben 3 kere yaptım negatif ciktiydi ertesi gün gittim kan verdim 8 haftalik hamile çıktım 😂
tugce123321 Dlbr Ayy maşallah Allah analı babalı büyütsün inşallah Allahım isteyen herkese nasip etsin 🥰
Gamzebrb tugce123321 valla ben hamileykende test yapıyorum yinede negatif çıkıyo şimdi testten kaynaklıdır diyolardır ama erken gebelik testi bile aldım onda bile çıkmadı en iyi kan verip beta değerine baktırmak canım inşallah hamilesindir inşallah 😍🤲🏻
tugce123321 Gamzebrb inşallah teşekkür ederim arkadaşımda 4 kere test yapmıştı çıkmamıştı lekelenme olmuştu ve geç döllenme olmuş o yüzden çıkmamış ☺️
Elifcc Gamzebrb gecikmenin kaçıncı günü kan da çıktı acaba benimde 4. Gün gecikmem kaset tipi test negatif
Gamzebrb tugce123321 benim beta değerim 100 lerin üstündeyken bile yapıyorum çıkmıyo bundan önce 3 kimyasal geçirdim onlardada çıkmadı şuan sağlıklı bi gebeliğim var bunda bile çıkmıyo canım
Gamzebrb Elifcc eğer geç döllenme olmamışsa adet gününde de çıkabilir canım şuanda gitsen çıkar kanda inşallah hamilesindir canım 😍😍
byz12nur tugce123321 belki geç döllenme olmuştur ben adetim 22 gün geçince 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim o süreçte verdiğim kanda bile negatif çıkmıştı. Tabiki herkeste aynı olmayabilir ama inşallah hamilesinizdir 🙏🏻