Sinem1991 5+3haftalik hamileyim, ilk hamileligim, İsviçre de yaşıyorum doktor bana 26 mayisa verdi ilk randevuyu.. çoğunuzda okudum daha erken genellikle randevular sanirim bana niye bukadar geç verdiler ki🙄 zaten zaman gecmiyor
Minikturtageliyor Sinem1991 çok ileri tarih ama İnstagramda birini takip ediyorum oda Amerika yada Almanya’da yaşıyor ve şöyle demişti burada doktorlar, bir sıkıntın olmadıkça hastaneye gelme diyorlar bebeğimi sürekli göremiyorum felan diyordu. İsviçre’de o şekilde olabilir ☺️
Gamzebrb Sinem1991 genelde yurt dışında hastane olayları biraz farklı hemen çağırmıyolar mesela burda ayda 1 gidiliyo ama orda toplasan 3-4 kere isviçrede tam nasıl bilmiyorum ama benim kaynanam gil fransada yaşıyo çok önemli olmadığı sürece çağırmıyolar diyodu mesela orda cinsiyeti 5 aylıkken felan söylüyolarmış rahatlar bu konularda biraz
Sinem1991 suleirez doğrudur o olabilir.. ama iste ilk olunca insan sanki daha bi tedirgin oluyor bi an önce gitsem iyi olcakti😊
suleirez Sinem1991 türkiyede doktorlar kalp atışını duymadan hamile gibi görmüyorlar bizi bana da aynı sizin gibi ileri tarihli randevu vermişlerdi hem bebeği hem kalp atışını duymak için o yüzden tahminim o yönde oldu.. :) inşallah o güzel kalp atışını yakında duyarsınız ❤️
Sinem1991 suleirez Minikturtageliyor evt ya.. sorma.. bugpn aradim 20 mayisa verdi en erken olsun bi hafta bi haftadir 😄😅😎
Sinem1991 Gamzebrb ya orasi öyle biliyorum ben almanyada dogdum büyüdümde hani simdi bu konu gebelik yani hastalik vesaire olmadigindan dolayi sasirdim.. neyse ki 20 mayisa randevu aldim şimdi diretince:))
Sinem1991 suleirez amiin inşallah canım 🤲 burda da öyle.. vardir bi bildikleri demekki.. rabbim hepimizin hakkinda hayirlisini nasip etsin inşallah
Gamzebrb Sinem1991 ayy çok şükür iyiki direltmişsin canım inşallah bebişin sağlıklıdır ve bi sıkıntın çıkmaz 😍😍
suleirez Sinem1991 erkene almana çok sevindim inşallah sağlıkla kucağına alacağın günlerde tez zamanda gelir 🙏🏻