Melikezturk ekimde hamile kalmıştım, 7 haftalıkken düşük yaptım yumurta bozuk olduğu için tutunamadı. Doktorum üç ay sonra tekrar deneyebileceğimizi söylemişti. O üç ay boyunca da korunmadık, dördüncü ayda eşim umudunu kesmişken yeniden hamile olduğumu öğrendim. İkimize de büyük sürpriz olmuştu hatta, çünkü bozulan adet düzenimde sadece bir kerede tutmuştu 😁 şimdi üç aylık hamileyim, çok şükür hiçbir sıkıntı, sorun yok 🙏🏻 Allah sizlere de sağlıklı hayırlı doğumlar kısmet etsin inşallah 😇