221039 Kızlar 31 haftalığım çok aşırı mide yanmalarım başladı daha öncede vardı ama bu kadar değildi sizdede durumlar böyle mi geçmesi için ne yapıyorsunuz
Aysenur_20 221039 33 haftalık hamıleyım canım bilmiyorum bende öyle bişi olmadı Henüz saçlanıp tüylendiği için diyolar 🙂 soğuk sütlü soda nın yatıştırdığını duydum
MDT 221039 şuan yaşadığım şey. Mide yanması yüzünden bu saat oldu uyuyamadım. Yatmadan önce pekmez içmiştim sanırım o yaptı. Uyumak için geçmesini bekliyorum 🙁
Hilalelma 221039 benimde çok aşırı oluyordu canım doktorum rennie diye bir şurup verdi hiç olmuyor sende doktorundan şurup iste
Eymenbby4 221039 ben geçmesi için sadece su içerdim anlık dindirdi ama acilen eczaneden hamile icin gaviscon miğde yanması şurubu al ben öyle düzeldim vallahi ama doktorun onayı var ise
Minnosunannesiii 221039 MDT Kubraglot susam deneyin canım her ne kadar çoğu kişi tam tersini söylese de öyle değil canım susam midede ki suyu asidi emiyor ve 2 dk içinde etki ediyor hemen
Kubraglot 11+5 olmama rağmen aynı durumu yaşıyorum sürekli safra çıkarıyorum. Gaviscon verdi doktorum biraz fayda sağlıyor. Yatarken de belinize kadar biraz eğim vererek yatarsanız o da biraz fayda sağlıyor hani bebekler için reflu yatağı var ya onun gibi.
MDT Minnosunannesiii susam dokunuyor bana ama karbonatlı su iyi geliyor bazen.Bak şimdi aklıma geldi neden onu denemiyorum ki Hey Allahım 🤦🏻♀️
Minnosunannesiii MDT hayır Bi beyaz susam var birde kahve rengi gibi olan var beyaz olan çok yağlı rahatsız ediyor