Minnosunannesiii 38+0 olduk yarın muayenem var çok heyecanlıyım yaaa acaba tahmin yapar mı doğum için kalbim çarpıyor heyecandan uyuyamayacağım sanırım bu gece 🤣
Eymenbby4 Minnosunannesiii tahmin yapmaz çatı muayenesi yapar ise açıklık varmı diye bakar 1-2cm açılma varsa bu hafta hazırlıklı ol der bana öyle dedi 39+4de doğdu oğlum
Eymenbby4 Minnosunannesiii inşallah canım heyecan yapma bebişin pozisyon değiştirmesin benimki son haftalarda bile dönmemişti 😶
Minnosunannesiii Eymenbby4 yaa kanala girmiş çıkar mı acaba geri panik ayağım var bide valla saat yaklaştı heyecanlanıyorum bide bu muayene doğumda napcam acaba 🤣
Eymenbby4 Minnosunannesiii kanalda ise yarınki muayenede açıklına bakınca seninle doğum hakkında konuşur aç gitme çişin var iken git hareketli olsun 😂