Bende öyleydim. Belimin ağrısından topallayıp ağlıyodum artık. Ama ben 10 saat ayakta çalışıyordum o zaman. Doktora söylediğimde magnezyum verdi onu kullanıyorum ve doğum iznine çıkıp evde olunca rahatladım. Ayakta çok durmamaya çalışın. Magnezyum kullanmıyorsanızda doktora danışıp kullanabilirsiniz.