Haticeerez benimde vajina kemiklerinin hemen üstü rahmin en altı agriyor vajina kemiklerine ağrıyor 25 den beri ağrıyor 26 oldum magnezyum kullanıyormusun diosporal 610 Luk günde iki tane kullanıyorum en iyi magnezyum buymuş , yatakta yatarken sagdan sola dönerken ağrıyor yada kalkarken ağrıyor koltuktan kalkarken falan orası ağrıyor benimde doktora anlatım ayrıntılı bol su iç magnezyum kullan geçer dedi tabi bel ağrısı bende yok şu iç sende yatak istirati yap uzun süre ozaman ciddi anlamda azalıyor ağrı sende benim gibi hukleniyorsun anlaşılan kendine bu haftalar 40 a kadar çok önemli bebek daha yeni agrilasiyor rahim alışmaya calisiyor