Sahra56 Merhabalar bu dönemde sezeryan olan varmı yani koronadan dolayı genel yapmıyorlarmış epidural oluyormus böyle olan var mı acaba
Busbushatun Sahra56 dogum ıcın degıl aslında hastanelerde hrr opt ıcın pandemı sebebli oncelıgı eppdrale verıyorlarmış anneyı varıs amelıyatına aldılar gecenlerde ole demıslerdı ama snra genel aneztzıyı uygun gormusler
Sahra56 Asyaayaz1 bende bilmiyorum fakat arkadaşıma koronadan dolayı böyle olmadı gerektıgını söylemişler
Sevnur5656 Ates21 Ben normal dpguma girdim 8 9 santim açılmam oldu doguramadim sezeryana attılar hemen çok şükür hicbirsey ağrısız değil ama çok ağrım olmadı eve geldim hiç yatağı girip uzanmadım bile hep yürüdüm kendimi hemen toparladim ve 15 kilo verdim