Bloggeranne_93 Kızlarr özele gidiyorum ve gidip devlette 3 boyulu usg cektırdim bir sorun cıkmadı. Gittiğim özel hastanedede 4 boyutlu cekılıyor onada randevu aldım ama cektırıp cektırmeme konusunda kararsızım. Sizce gerek varmı