Asell Bebegım karnımda bırden çok hareket etmeye başladı ve karnımda (rahımde degıl) gobeğimde yanı,çok sertlık ve kasılma oldu bıraz surdu ve suan gectı internetten okuduğum kadarıyla yalancı doğum sancısı diyor. Ve ben 35+4 üm korkuyorum Erken dogum olabılırmı yalancı dogum sancısı erken dogum yaparmı?
FeriDEniz Asell geçen gün yalancı sancı tam doktor kontrolüne denk geldi. sıklığını ve ne kadar sürdüğünü takip et dedi doktorum. Uzun sürerse gerçek Doğum sancısına çevrilebilir ve doğumu başlatabilir dedi
SelinzgrSgan Aynı durumdayız canım fakat erken doğum riski varmı bilemicem doktorum bişi demedi nst de sancımda cıkmadı fakat kasıklarımda ve altımda agrım cok oluyo bazen ve belim agrıyo karnım gün içinde cok sert oluyo düzeliyo
Asell SelinzgrSgan Bilmıyorum canım bende korkuyorum ılk defa boyle oldu taa çarsambaya randevum var, dokturuma sorucam tabı sancı sıklasırsa devam ederse hemen gıderım doktora
Asell SelinzgrSgan saolun canım Allah sizinde yardımcınız olsun inşallah zamanında kucagımıza almayı nasıp etsın 🙏🏻
TubaaTacinik Kızlar hayırlı sabahlar şimdi bende yazacaktım 35+1 hafif hafif bi bel ağrısı başladı korktum 😟 normal mi acaba