Kabızlıktan hamilelğimin ilk başlarında okadar çektim ki sizi çok iyi anlıyorum 🥺 kuru incir ve kuru erik aşırı iyi geliyor ve günlük bi saat belirleyin o saatler aralığı mutlaka lavaboya gidip oturun tuvaletiniz olsada olmasada ben bunlarla atlattım 🌸 Folik asit kullanımından olduğunu düşündüm ben çünkü 13 haftalık olduğumda ve folik asiti bıraktığımda geçti çok şükür umarım hemen düzelirsiniz ❤️