Kizlar merhaba 14 Nisan son adet tarihim daha adetime 12 gün var ve bugün leke şeklinde kahverengi renginde kanamam oldu ve hala devam ediyor adetin 3. Günü klomen kullanmaya başlamıştım cuma gününde doktor yumurtalarimin 2 buçuk santim olduğunu söylemişti. Bu kanama normal mi ? 😔😔 İlk defa yaşıyorum aşırı tedirgin oldum.