Diclenur_63 Selam kızlar Nasılsınız hangi doktora gidiyorsunuz aranızda devlete giden varmı nerede oturuyorsunuz☺iki lafın belini kıralım
Babyyyymother Diclenur_63 doktorum inci cavusoglu özle muayehanesi var🌸 yatarak geciriyorum hamileligimi serklajliyim sizin nasıl gidiyor
Portakalgeliyor Diclenur_63 Allaha şükür 🙏🏻 Siz nasılsınız nasıl gidiyor :) ? Özel izmit kadın doğum Demet hanıma gidiyorum .. ama konak hastanesi erkan beye geçmeyi düşünüyorum :)
ikizannesi24 Diclenur_63 bende konak hastanesi temel tan a gidiyorum canım memnunum şimdilik 25 haftalık olduk bakalım ☺️
ysmn_1506 Babyyyymother doktorum İsmail Yılmaz. Annemin de doğum doktoruymuş çok memnunum. Özel krfez Marmara Hastanesi’nde. Çok ilgileniyor sağolsun. Şükür güzel gidiyor 28. Haftamıza girdik💙👶🏼🧿
Diclenur_63 Babyyyymother yaa rabbim sag salim kucagınıza almayı nasip etsin alikahyaya gidiyorum ben aybike atik karslı hanıma okadar memnunum ki 36 haftamıza girdik bizde sag sol dönmek çok zor geliyor artık
Brcakts ysmn_1506 canım bende o doktora gitmek istiyorum ama muayene ücretleri ne kadar merak ediyorum ona göre temkinli gidelim bizde.
Diclenur_63 ysmn_1506 maşallah Bizimde iyi hamdolsun son haftalar tuwalet sıklaştı rahimde baskılar agrılar sıklaştı 😅kendimi damacana gibi hissediyorum artık
Diclenur_63 Portakalgeliyor bende konak hastanesini düşünüyordum ama Alikahyadakini çok meth edince devlete göre nası diye gittim yani şuan Hamdolsun gayet memnunum birde normal olacagı için çokta yakınımda 36. Haftamıza girdik bizde ☺❣✋
ysmn_1506 Portakalgeliyor bende ona gidiyordum ilk zamanlarda ama sonra değiştim iyi doktor ama pek kafalarımız uyuşmadı maalesef.
Poyaso Portakalgeliyor Bende oraya gidiyorum ama ertan beye Özel değilse neden degistryorsunuz doktorunuzu merak ettim
Babyyyymother Diclenur_63 Allah razı olsun amin hepimiz inşallah 🙏 maşallah çok güzel haftalara gelmişsiniz bizde 27+2 yiz oğlumla inşallah saglikla o haftalara geliriz 🤲🌸
Portakalgeliyor Diclenur_63 Oh maşşallah :) Allahım herkese hayırlı doğum nasip etsin 🙏🏻 Yavrumuzu sağlıkla alalım inşallah kucağımıza (âmin)
Zelisay Diclenur_63 Merhaba, Alikahya’daki doktorunuz kim acaba? Bende oraya gitmeyi düşünüyorum da. 😊
Diclenur_63 Babyyyymother ay amininşaAllah rabbim bir avazda dogum yapmayı nasip etsin hepimize son aylarınızda özellikle yogurt ve haşlanmış yumurtayı hergün tüketmeyi unutmayın☺
Babyyyymother Diclenur_63 hergun yiyorum ikisinide 😁 inşallah dogumdan sonra uzunca bir süre yemem sanırım 😂
Diclenur_63 Portakalgeliyor aminn inşallah benim ilk gebeligim 😅biraz tırsıyorum ama kucagına alınca acıyıda unutursun diyorlar
Diclenur_63 Babyyyymother 😅😅bencede banada öyle geliyor 😅bıkkınlık geldi süt ürünleri ve yumurtadab 😅😅
Babyyyymother Diclenur_63 aynen öyle vallahi bu zamana kadar yemediğim kadar yumurta yedim 😁 peynirli,yogurttu,ayran,kefir yeterki bebislerimiz saglikli olsun hersey onlar icin🥰
Ebe İyi geceler bende ümit hanıma gidiyorum daha yeni ama şimdilik memnunum çok şükür pilates yapıyormusunuz benim ilk gebeliğim biraz beslenme ve spor konusunda kafam karısık