Kızlar bu akşam tam 1 saat yürüdüm eve geldim tam duşa girecektim foşur foşur suyum geldi heryer göl oldu …şimdi hastanedeyim sancıağrı hiçbirşey yok …damar yolundan antibiyotik taktılar suyum geldiği için enfeksiyon oluşmasın diye ….dua edin olur mu vajinusmus tedavisi sonrası hemen hamile kaldım normal doğum yapabilirim inşallah🤲🏼