28 Nisanda 8+0 iken kürtaj oldum. Kürtajdan sonra bugüne kadar kanamam veya sancım olmadı. Sadece bir iki gün kahverengi lekelenmem oldu.bugün ise kanamam oldu normal kırmızı. Adet sancısı ve diz kapaklarıma kadar sızı var, adet olurkende böyle oluyordum. Normalde adetimin 2. Günü bugün 30 yaşındayım günü gününe olurum. Yarın kürtaj sonrası kontrolüm var. Sizce adet mi olmuşumdur yoksa kürtajdan mıdır? Kürtajdan hemen sonra adet olan oldu mu?