Elifsahin07 Merhaba kizlar 5 aylik hamileyim ve ne zaman aşılarim oldugunu bilmiyorum . Saglik ocagindaki ebemde bisey demedi hic aramadi bile . Kacinci aylarinizda hangi aşılari oluyorsunz ?
Senayyalcin Elifsahin07 Sağlık ocağına gidip hamile olduğunuzu bildirmeniz gerekiyor aşılar genelde 20-24.haftalar birinci ve ikinci doz olmak üzere yapılıyor .
ebru23 Elifsahin07 saglik ocagina sen gidip hamileligini onaylaticaksin ki asi olcaksin takibin icin yarin uygunsan sabahtan git bence
GulcanDongel ilk gebelikse 20haftan da ilk aşı oluyo. kalp atışı duyunca gitmediniz mi, hemşire beni çağırdı gittim direk kayıt yaptı, ne zaman gideceğimi kağıda yazıp verdi.