Ben aptamil 1 numara aldım canım koydum çantaya ne olur ne olmaz diye, bir de kaşık biberon aldım oldu ki cocuk memeyi tutamadı süt tahmin ettiğim gibi hemen gelmedi ya da sarılık riski oldu benim süt yetersiz kaldı bebeğin beslenmesi cok önemli. Süt konusunda kafam rahat yani yanıma mama aldığım icin ya sütüm gelmezse enerjisi çektiğime inanmıyorum tam tersi önlem alıyorum geleceğine inancım tam genetiğimizde annemden dinlediğim kadarıyla böyle bir sorun yaşanmamış bende de yaşanacağını düşünmüyorum ama benim düşüncemden cok bebeğimin beslenmesi önemli olduğu icin nasıl yanıma yedek kıyafet alıyorsam yedek mama da tabii ki alıyorum, yedek kıyafet almıs olmam nasıl olumsuz bir duyguyu çekmek olmuyorsa yedek mama almak da sütümün gelmeyeceği inancından kaynaklanmıyor. Her ihtimale hazır olmak aksine içimi cok rahatlatıyor