Minikturtageliyor Busenurk 18. Haftada hissettim. Şuan 26 oldu kurt misali sağ tarafla sol tarafıma aynı anda vuruyor 🥺
Dareyn Busenurk kaç haftalık oldunuz🤗 18 haftada iken hissettim 🌸 Kalp atışı gibi bir şeydi ama merak etmeyin 34+6 olduk artık tepiklerini hissediyorsunuz😂😂
2prensesannesi1 Busenurk 16. Haftamda pıt pıt hareket etti o zaman tam hissediyorsun hamile olduğunu 🥰
2melekannesi_ Busenurk ilk gebeliğimde 18.haftada hissetmiştim pıt pıt atıyordu seğirir gibi🙈 ikinci şimdi inşallah daha erken hissederim😅
Serpil-3 Busenurk ikinci yada üçüncü ise 16. haftada hissedersin ama ilkse 18-19 da anca oda zaten pıt pıt kalp atışı gibi seyrime gibi oluyor
miraclemomm Busenurk İlk 17de hissettim içeride bir şey pıtlıyor gibiydi, şu anda 23 haftalık hamileyim bayağı bir yerlerini dayadığını hissediyorum 😊
Gercegim 18 haftada hissettim uyuyordum sabah biri karnıma dokunuyo sanarak uyandım baktım kimse yok sonra tekrar pıt pıt vurdugunu hissettim cok güzel bi duyguydu Rabbim istiyen herkese nasip etsin inşallah