Gm-92 Sezeryan olan herkese sonda takılıyor mu hisssediyor musunuz nedense bu konu beni biraz ürkütüyor bir fobi gibi bişey sormak istedim
YuvarlanamayanPandaa Gm-92 idrarın varken sıkışıkken takılınca hissetmiyorsun bile canım sezeryanda mecbur takıyorlar
silakabadayi Gm-92 Uyuşukken takıyorlar hissetmiyorsun bile, çıkarırkende öyle canını yakacak yada hissedeceğin bi durum yok zaten o düşünceğin en son sey olur emin ol ☺️
MerakliAnne61 Ilkinde bayilinca takmislar cikarirken anlik 2 sn bir sizi o kadar 2.cide taktirmak istemiyorum kesinlikle dedim takmadilar zaten dogumdan sonra 4 5 saat sonra yurudum o zaman cikmistim wc ye sorun olmadi
Berna4161 Gm-92 ben takıldığınıda çıkartıldığınıda hiiçç hissetmedim. Hatta bilmiyordum bile sonda takıldığını sonradan öğrendim.
Busbushatun Gm-92 uystuktan snra takılıyor ama ben tup bebek transferınde takılmıstı bana uyanık hıc ole buyutulcek bsey degılmış kucucuk bı ıgne vurması gbı anlık hıssedıyosun
hulya4627 Gm-92 uyuşturmadan takıldı 2 saniyelik bişi hissetmedim bile çıkarırkende öyle hissetmedim içinizi ferah tutun hiç acısı sızısı yok 😊
MomHero2 Gm-92 evet takılıyor bi kaç saat uyuşuk kalıyorsun idrarı da hissetmiyorsun haliyle doktorum geldi durumuma narkozun etkisi geçmiş mi diye üzerini giyilebilir dedi o sırada hemşire çıkarda da gördüm hiç hissetmedim görmedim desem yeridir