Svvl34 benim regl 4 gün gecikti, yeni evli olduğum için hep gecikiyordu önemsemedim. Göğüs ucu hassasiyetim olmadı, kasık ağrım çok oldu her an regl olacağım aha oldum diyordum ve hiç lekelenmem olmadı.6 gün gecikince çift çizgiyi gördüm 26 haftalığım bu zamana kadar ne kahverengi akıntı, ne regl akıntısı görmedim ☺️