silakabadayi Alara005 benim de vardı ama bilmiyorduk sezaryen esnasında doktorum sormuştu küçük küçük var alalım mı diye öyle aldırmıştım bi sıkıntı da yaşamadım çok şükür 🙏🏻
BegumIscanTunc Alara005 benimde gebeliğin başında kistim vardı ama doktorum korkulacak bişey değil demişti doğuma kadar kendiliğinden kaybolur dedi ve dediği gibi oldu 27+6 haftayım kistim yok oldu
Alara005 silakabadayi sorun olur diyorlar kan kaybı filan korkmaya başladım:( yani okuduklarım doktor demedi bir şey
silakabadayi Alara005 Her insanın bir olmaz en doğrusunu doktorun söyler yine canım sana ona danışmak en güzeli ☺️