Yaren_06 Ben 37+2 haftalık hamileyim bebek bugün aşırı kasıldı sürekli bir yere toplanıyor karnım çok yamuluyo belimde ağrı var ara sıra çok normal bir şekilde kasıklarıma vuruyor ve rahimde ağrı yapıyor birşey içinde rahimin zipliyormus gibi sizce ne yapmalıyım neye belirti .?
Buketkucuk Yaren_06 yalancı sancılar da olabilir gerçek sancılar da, dinlendiğinizde geçiyorsa belirli aralıklarla gelmiyorsa şiddetti artmıyorsa yalancı sancılardır ama tam tersi ise eğer doğum sancıları olabilir
Aybigen Yaren_06 doğum belirtisi olabilir. En iyi doktor bilir imkan varsa bı sorun ya da hastaneye gidin.
cryingbaby Yaren_06 benzer sikayetlerim vardi, ama onemsemedim regl sancisi gibi, hafif akintiyla. Bebek kendini skiyodu sertlesiyodu. Doktor kontrolum vardi tesadufi 37+1 de ntsde hafif sancilarim cikti, 38. Haftanin ortalarinda fogum olabilir bekliyoruz
Nessliihhaann Bunu doktoruna sorman daha iyi olmaz mı? yanlış bilgi verilir kafan karışır bu tür durumlarda doktora sormak en iyisi diye düşünüyorum
Yaren_06 Nessliihhaann şehir Hastanesi’nde doğum yapicam yani devlet hastanesi hastaneye gitmedim gitmem gereken bir durum var mı şuan şu süreci yaşayan var mı diye sormak istedim
Yaren_06 Buketkucuk bir süredir geçmiyor dinlenmeye çalışıyorum ama ağrı da artmıyor neyse bekliyorum birazcik daha artarsa hemen gidiyim
Nessliihhaann Yaren_06 anladım tabi ama endişelendiysen hiç oyalanma demek istedim yanlış anlamanı istemem☺️🙏🏼