kusura bakmayın ama o kanı görüp buraya nasıl yazabiliyorsunuz, kanı gördüğüm an ağlamaya başlıyorum elim ayağım boşalıyor resmen hemne doktora gidiyorum, daha salı günü başıma böyle bisey geldi hemen gittim doktorum yatış yaptırdı o kadar serum yememe rağmen kanama kesilmedi azaldı sadece tam bitti derken perşembe akşamı bi daha geldi tekrar gittim Allahtan kanama alanı olduğu için içimdekiler gelmiş bebek de iyiydi şükür..