DilemAkan casual cadillac trona aldım. Tamamen aliminyum şase. Oldukça kaliteli bir araba. Fiyatları bi ara 3lere çıkmıştı. Neyseki indirimde aldık biz. Ben memnun kalacağımıza inanıyorum, yorumlar da çok iyi zaten
Air modeli de var ama aralarında çok ufak farklar var. O yüzden trona aldım ben. Bir de trona daha hafif.